YASSINE CHAMSI
Doctorant (Université Grenoble Alpes & Grenoble INP)
- Imprimer
- Partager
- Partager sur Facebook
- Share on X
- Partager sur LinkedIn
Comportements Responsables et Enjeux Sociétaux
Coordonnées
Bâtiment : CETA
Adresse
Laboratoire CERAG
150, rue de la Chimie
38400 Saint Martin d'Hères
Bureau 104 - 0457041091
Grenoble IAE - INP, UGA
525, avenue Centrale
38400 Saint Martin d'Hères
Bureau 210
Yassine.Chamsi@univ-grenoble-alpes.fr
Réseaux sociaux :
Réseaux sociaux
Publications
Publications
(2023). The emotional side of touristic experience in a sustainable context: The differential role of gratitude and altruism. American Marketing Association.
(2020). Destination Identity: Using Rossiter’s Paradigm to Create a Measure Scale, Case of Tunisia. International Journal of Management. 11(8), 345-364.
(2013). Silver Generation and Internet Use: Role of Cognitive Age and Loneliness. International Marketing Trends Conference.
(2013). Simple ou Rhétorisée ; Quelle annonce a le meilleur impact sur le processus de persuasion publicitaire ?. 21st International Business Information Management Association (IBIMA). 107-116.
(2013). Exploration des Eléments Publicitaires Nostalgiques dans un Contexte Tunisien: Etude Qualitative. 21st International Business Information Management Association (IBIMA). 42-50.
- Imprimer
- Partager
- Partager sur Facebook
- Share on X
- Partager sur LinkedIn